Podcasteista pöhistään paljon, mutta harva on niitä kokeillut ja kaikkien kokemukset eivät myös ole olleet hyviä. Mihin kohtaan markkinointia podcast siis sopii, mihin se ei sovi, mitä täytyy ottaa huomioon ja miten vältän yleisimmät virheet? Entä miten mittaan tuloksia ja paljonko on paljon, eli mihin voin olla tyytyväinen?
Asiantuntijamme Juhani Pajunen on Suomen Podcastmedian perustaja. Hänellä on 20 vuoden kokemus äänen käytöstä viestinnässä. Hän on toiminut viestintätoimistoissa sekä mm. STT:llä. Lue lisää Suomen Podcastmediasta.
Verkkokoulutus sopii kaikille pienyrittäjille ja se on maksuton.
Aika: 11.10.21 Bisneshyötyä podcastista – vinkit ja sudenkuopat (verkkokoulutus)
Kellonaika: 9-10
Paikka: Etäyhteys omilla laitteillasi
T: BusinessRakentamon tiimi